توافقنامه کاشی زرین و دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت حیدریه

توافقنامه کاشی زرین و دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت حیدریه

جلسه ای در مورخه 19 ام اردیبهشت 1401 بین کارخانجات کاشی زرین و دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت حیدریه برگزار گردید و موافقت نامه همکاری به امضای مدیران طرفین رسید.

در این جلسه پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و سرود ملی، اطلاعاتی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت حیدریه ارائه شد سپس آقای دکتر حاتمی ریاست محترم دانشگاه ضمن تاکید بر همکاری صنایع و دانشگاه، سرفصل دروس را عنوان نمودند.

سپس آقای جواد باقری ریاست هیأت مدیره کارخانجات کاشی زرین ضمن ارائه دست آوردهای مجموعه های تولیدی کاشی زرین و نوید به راه اندازی بزرگترین کارخانجات چینی بهداشتی در شرق کشور در ماههای آتی تأکید بر جذب نخبگان فارغ التحصیل در رشته فنی صنایع سرامیک و خط تولید را داشتند.

طبق این توافقنامه رشته تحصیلی فنی صنایع سرامیک و خط تولید در مقطع کاردانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت حیدریه ایجاد و در سال تحصیلی جدید شروع به ثبت نام از علاقه مندان خواهد کرد و کارخانجات کاشی زرین ضمن همراهی های لازم در مدت تحصیل به شرط اخذ معدل بالا توسط دانشجویان اقدام به جذب در مجموعه های تولیدی خود خواهد نمود.

در ادامه اطلاعاتی توسط آقای دکتر حسین رضایی معاونت علمی دانشگاه در خصوص امتیازات رشته تحصیلی مذکور و نحوه همکاری بانکها در ارائه وام های دانشجویی را عنوان نمودند سپس بازدید میدانی از ظرفیت های دانشگاه انجام شد و در پایان موافقت نامه به امضای طرفین رسید.

نظرات کاربران


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.